*iklan*

lovaahhhh!

Selamat Datang~..

Sunday, January 15, 2012

MY BF LOPPA






Ni la BF saya, dah 3 tahun kami bersama..sweet gler. Asalnya saya baru masok kolej so ikot member2 g kedai mkn, so ada soang member ni gtau bf saya nak kenal.. mase 2 saya sombong gler..yela saya takot budak c.l (changkat lada) so saya bla mcm 2 je..last2 atas pujuk member umah sy terima gak..sepanjang knl dia syok sgt walaupon tiap kali msg asyik gadow je...Sampai la ntah ape hidayah dia dapat, ajak saya kua makan..1st time kua 2 saya selesa sangat dengan dia coz sikap penyayang n perihatin dia terhadap saya terlalu terserlah..(betoi ke b.m aq ni.??)hahaha..




14/02/2009 mase 2 mlm, dia lamar saya sebagai kekasih dia..saya was2 lalu menolak lamaran tersebut..hati saya ragu2 kejujuran dia lagipon saya berjanji tidak akan couple lagi...then esok nyer dia datang umah sewa saya n bagi saya present..saya hepi gler, after that saya sms dia ucapkan terima kasih, tanpa saya jangka dia kata ni pemberian terakhir dia..hati saya berdebar dan menyambung membaca sms dia..katanya dia malu saya menolak cinta dia dan dia membuat keputusan untuk lost contact..mase 2 air mata nk menitis dah..yela saya dapat rasakan xleh kehilangan dia..tanpa berlengah lagi saya menerima cinta nye dengan syarat melamar saya sekali lagi(face 2 face)..




Mang x silap, dia la pilihan terbaik..dia sangat penyayang dan banyak berkorban untuk cinta kami..saya sayang dia sangat2, sepenuh hati walaupon adakalanya cemburu menguasai segalanya..saya harap hubungan ini berkekalan sampai ke akhir hayat ini..



Buat Loppa, ma cintakan awak sangat2 n xda tandingan nya..tolong percayakan ma k? n bagi peluang untuk buktikan yang ma mampu bahagiakan pa :)




No comments: