*iklan*

lovaahhhh!

Selamat Datang~..

Friday, October 19, 2012

Dugaan Buat Aku..

assalammualaikum...pagi jumaat yang redup n indah sekali..xda hujan atau mendung..biasa2 saja..tp pagi ni wajah aq kelihatan mendung sekali..tanpa gelak tawa mahupun secubit senyuman..hmmm....ya, aq ada masalah yang buat aq tersepit diantara kedua-dua belah pihak..xperlu la aq umumkan siapa.. Yang jelas, mungkin lepas ni tiada hari2 bahagia seperti sebelum ni..

Tuhan saja yang tahu bagaimana perit aq hadapi masalah aq sekarang...KEBODOHAN..ha..tu la yang sesuai digambarkan oleh orang2 di sekelilingku kepada aq... tapi pernah ke mereka paham kemahuan aq?? aq nak bahagia..berkali-kali aq ucap benda ni ..ape yang aq dpt selama ni x mejaminkan ketenangan..aq xpandang  harta, rupa dan segala nya..alangkah indahnya kebahagiaan itu milik aq..

Mimpi..hmm..tu semua mimpi..aq kene buat keputusan untuk melepaskan salah satu..aq ada dua pilihan saja n dua2 yang aq perlukan.. "Ya Allah..kau tunjukkan aq jalan yang benar dan permudahkanlah jika itu yang jalan terbaik.. Kau kuatkanlah hati dan semangatku agar aku tabah menempuhi dugaan dariMu..sesungguhnya Kau maha mengetahui." 

Dugaan ini berat buat aq...hmm........ 

No comments: