*iklan*

lovaahhhh!

Selamat Datang~..

Wednesday, April 18, 2012

Alamak!! Pipi Tembam Pulak!

Asslamualaikum, hye semua..


Aku mang suke sangat bergambar, tapi sejak akhir2 ni pipi aku makin naik..makin tembam, so tu masalah untuk aku meneruskan minat aku tu..tapi bila tengok pic Fatin Liyana, Yuyu Zulaikha dan lain2 lagi timbul pula rasa kerdilnya diri ini..hurmmm…

Berkali-kali try snap pic tapi tetap aku tidak berpuas hati.. aku menong sejenak, lastly aku try search kat google n akhirnya aku dapat jugak..n aku harap korang juga akan amalkan tips ni..


Tips nya:


1st. Buat latihan A E I O U setiap pagi semasa nak mekap tu... buat la dlm tempoh 2-3 minit... atau 20 kali... masa sebut tu, kena sebut dgn perlahan tapi dengan perasaan yang mendalam iaitu dgn memastikan setiap abjad disebut dgn mimik muka yg melampau n comot...

2nd. Semasa bangon pagi atau nak tidur sila berteleku di tepi katil, topangkan siku pada lutut dan ampukan tapak tgn ke muka... biarkan selama 5-10 minit.... pastikan muka ditampung sepenuhnya oleh telapak tangan...

3rd. Semasa bgn pagi atau nak tidur, sama juga, berteleku di tepi katil dan topangkan siku pada lutu.. ampukan tapak tgn di bawah dagu... biarkan selama 5-10 minit

4th. Yg ni pula kena keluar belanja... cuba pakai Face Lift & Activator... yg ni kesan dia cepat dan hasilnya mmg menarik... pipi akan naik seri dan cantik.. tidak lagi tembam dan mengeleber... ia juga boleh menghilangkan kdut di bawah mata dan juga boleh mengecilkan pori2 wajah...

hey, korang kene amalkan petua nombor 1 tu tiap-tiap pagi tau? Kita amalkan sama2, Insya-Allah pipi kita akan kecil. Gud luck 




No comments: